صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: بایگانی1403/01/31ورود به سیستم
کد خبر: 6تاریخ انتشار خبر: 12/10/1401 - 12:34تعداد بازدید: 647

بایگانی

بایگانی اسناد

نمایندگان محترم توجه داشته باشید 
برای بایگانی پذیرش ها دقت داشته باشید اجرت مربوط  به عیب اعلام شده را وارد نمائید در غیر این صورت اجرت نامرتبط با عیب توسط کارشناس شرکت حذف میگردد.
در صورت بایگانی پذیرش با انصراف حتما دلیل انصراف رادر لیست اقدامات قید نمائید.
مثال : نصب یا تعمیر توسط نماینده دیگری انجام شده ، مشتری امادگی نصب یا تعمیر را ندارد .
توجه فرمایید که جهت رفع عیب دقت کافی را داشته باشید زیرا در صورت تکرار عیب تا 1 ماه بعهده نمایندگی می باشد .(نماینده موظف است بصورت رایگان اقدام به رفع عیب دستگاه نماید و هزینه ای از شرکت و مشتری به نماینده پرداخت نمیگردد.)
 وپس از مصرف قطعات در هنگام بایگانی پذیرش،قطعه مربوطه را از انبار کسر نمائید که از انبار قطعات خارج گردد ( عدم ثبت قطعه به معنای موجودی قطعه در انبار نماینده و بدهکاری به شرکت میباشد) 




نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
×
Powered By Sorooshan Co